|
||
2024 - рік ребрендингу для realmeВідкритий лист від Засновника та Генерального директора realme, Скай Лі: “Давайте зробимо це Реальним”. Засновник та Генеральний директор realme, Скай Лі, оголосив, що 2024 рік стане роком ребрендингу для realme. У листі були визначені нова місія, позиціонування бренду та його дух. Скай Лі повідомляє, що realme змінить свою позицію з "орієнтованого на можливості" бренду на "бренд-орієнтований", і це буде фундаментом для стратегічного розвитку в майбутньому. realme це достатньо молода та швидко зростаюча компанія, яка найкраще розуміє молодих користувачів. Бренд був заснований в часи високої конкуренції на ринку смартфонів і миттєво заняла своє місце завдяки фокусу на відмінності: зробити кращі технології та дизайни доступними для молодих користувачів по всьому світу. За останні п'ять років realme отримала глибокі знання про потреби молоді та продовжує надавати продукти з передовою продуктивністю та дизайном більш ніж 200 мільйонам користувачів по всьому світу. Тепер realme акцентуватиме увагу на брендовому та продуктовому досвіді більше, ніж раніше, маючи на меті перевищення очікувань молодих користувачів, починаючи з неможливого та піднімаючи стандарти, щоб зробити їх РЕАЛЬНИМИ. Таким чином, realme переглянула свою місію, щоб більш зрозуміло висловити свої амбіції для майбутнього розвитку: дозволити молодим користувачам по всьому світу насолоджуватися технологічними враженнями, які перевищують їх очікування. Залишаючись вірним своїм початковим намірам, realme буде розвиватися з більшим фокусом та амбіціями, досліджуючи нові можливості, дивуючи та роблячи прориви, для досягнення своїх амбіцій. Від "орієнтованого на можливості" до "бренд-орієнтованого". realme завжди ставить молодь в основу своїх комунікацій та максимально орієнтується на користувача. Це робиться для підвищення конкурентоспроможності компанії в трьох напрямках: “сила продукту”, “технологічна сила” та “брендова сила”. Це дасть нам довгострокове та високоякісне зростання. Для проривів “у силі продукту” realme продовжує прихильно відноситися до своїх стратегій "Simply Better” та “No Leap, No Launch” , чітко визначаючи позиціонування для трьох ліній продуктів: серія GT, це флагмани із топовим рівнем продуктивності; серія Number, це наступне покоління якості контенту; та серія C, це необхідний максимум при мінімальному бюджеті. Крім того, realme зосереджується на поліпшенні досвіду використання продукту в трьох напрямках: продуктивність, фотографія та дизайн, співпрацюючи із понад 30 провідними технологічними партнерами та вкладаючи більше зусиль у дослідження та розробку. Це дозволить realme привносити останні досягнення технологій безпосередньо до своїх молодих користувачів. Щодо брендової сили, realme залишається фокусованою на молодому поколінні, як найбільш вимогливому та оптимізує механізм сприймання клієнта для більш гнучкого та реагуючого підходу. Скай Лі сказав, що realme може безпосередньо впроваджувати нові дані “про” чи “від” користувачів у свій брендовий та продуктовий розвиток, навіть у середині проектів, створюючи брендовий досвід, який відчувається більш текучим, динамічним та тривимірним. Крім того, realme вводить нове гасло: “Зроби Це Реальним”. Нове гасло зберігає дух "Dare to Leap" від realme, акцентуючи увагу на молодих користувачах та приносячи реальні, чіткі та власні переваги у їхній життєвий шлях. На початку наступних п'яти років realme залишатиметься вірним своїм початковим намірам, ростучи разом із молоддю, щоб стати технологічним брендом, який краще розуміє молодих користувачів та задовольняє їх духовні прагнення та емоційні цінності, щоб зробити це реальним. Про realme: realme - глобальна технологічна компанія, яка активно завойовує ринок смартфонів, роблячи передові технології доступними для кожного. Вона пропонує широкий асортимент смартфонів та пристроїв для електроніки з преміальними характеристиками, якістю та трендовими дизайнами для молодих споживачів. Заснована Скай Лі в 2018 році та драйвом її духу "Dare to Leap", realme стала одним із топ-5 виробників смартфонів у 30 ринках світу всього за три роки, а також вже вийшла на ринки Китаю, Південно-Східної Азії, Південної Азії, Європи, Близького Сходу, Латинської Америки і Африки, зі світовою користувацькою базою понад 200 мільйонів. Джерело: SmartPhone.ua Обговорення новиниКоментариев пока никто не оставил. Станьте первым! Попередні новини
|
|
|