Нещодавно стало відомо, що Apple має намір власними силами захищати свої інтереси в антимонопольному розслідуванні влади США щодо Google. Однією з причин подібної мотивації називалася відсутність у Apple намірів створювати власний пошуковий движок. Керівництво компанії пояснило, чому компанія дотримується такої позиції.
У документах, поданих до Федерального суду США, старший віцепрезидент Apple з послуг Едді К'ю (Eddy Cue) навів одразу кілька доводів проти створення власного пошукового рушія. По-перше, воно вимагало б витрат у кілька мільярдів доларів і кількох років, відволікаючи ресурси від більш важливих, з погляду керівництва Apple, потенційних напрямків зростання бізнесу.
По-друге, на думку керівництва компанії, пошуковий бізнес активно розвивається завдяки активному використанню штучного інтелекту, і для Apple було б ризиковано втягуватися в ці перегони. По-третє, для створення життєздатного з економічної точки зору пошукового бізнесу Apple довелося б продавати таргетовану рекламу, а цей вид діяльності для компанії не є основним і суперечив би довгостроковим пріоритетам у сфері захисту приватної інформації своїх клієнтів.
Нарешті, Apple вважає, що не має у своєму розпорядженні вузьких фахівців і необхідної інфраструктури для підтримки бізнесу у сфері пошукових систем на плаву. Американські органи правосуддя зараз оскаржують практику призначення Google як пошукового сервісу за замовчуванням на пристроях Apple. Остання з компаній готова надати власних свідків і захищати свої інтереси в розслідуванні, яке ведеться проти Google. За словами представника Apple, компанія завжди прагне надати користувачам найкращий досвід, для чого розглядає різноманітні партнерства та поєднання зусиль з іншими компаніями. У 2022 році Apple отримала від Google майже $20 млрд за збереження однойменної пошукової системи як основної на пристроях Apple. На думку керівництва компанії, якщо подібна практика перерветься, "це підірве здатність Apple постачати продукти, які найкращим чином відповідають інтересам користувачів".