|
||
Apple зайняла половину китайського ринку смартфонів, продавши 7 мільйонів iPhone під час розпродажу «6.18»У ході щорічного розпродажу «6.18» у Китаї загальний обсяг продажів смартфонів становив 14 мільйонів, що на 25% менше, ніж минулого року. Постачання китайських брендів, таких як Xiaomi, Oppo і Vivo, скоротилися, але продаж iPhone від Apple виявився рекордним. За даними Strategy Analytics, із цих 14 мільйонів Apple продала майже 7 мільйонів iPhone, випередивши всіх конкурентів і очолила всі основні комерційні платформи за рівнем доходу. Згідно з нещодавнім звітом Canalys, глобальні поставки смартфонів у другому кварталі 2022 року впали на 9% у річному обчисленні, тоді як ринкова частка Apple iPhone склала 17%, збільшившись на 3% у річному обчисленні. Частка мобільних телефонів Samsung збільшилася на 3% до 21%, тоді як ринкові частки китайських виробників Xiaomi, Oppo та Vivo впали до 14%, 10% та 9% відповідно. Дані показують, що попит на iPhone 13 і iPhone 13 Pro в Китаї залишається на диво високим, незважаючи на поширені проблеми з ланцюжками поставок і економічні труднощі, що впливають на технологічний сектор. Аналітик Apple Мінг-Чі Куо вважає, що попит на серію iPhone 14 також буде дуже високим, адже Apple почала домінувати на китайському ринку висококласних 5G-смартфонів після фактичного відходу Huawei. Джерело: SmartPhone.ua Обговорення новиниКоментариев пока никто не оставил. Станьте первым! Попередні новини
|
|
|