Bolt запустив функції, що захищають особисту безпеку водія та пасажира

11:07, 04.08.2023

Здійснення будь-якої поїздки передбачає взаємодію водія та пасажира. Дуже часто враження від неї залишаються позитивними, проте бувають і ситуації, коли щось пішло не так. Для того, щоб захистити водія та пасажира під час поїздки, компанія Bolt впровадила спеціальні функції безпеки – вони захищають особисту безпеку водія й запобігають небажаним або конфліктним ситуаціям.

Функції, які захищають особисту безпеку водія та пасажира

Екстрений виклик — у додатку Bolt і водію, і пасажиру доступна спеціальна кнопка, яка переводить виклик на єдиний номер надання екстреної допомоги – 112. У будь-якій ситуації, що може нести небезпеку для життя або здоров’я водія чи пасажира, компанія Bolt рекомендує в першу чергу скористатися кнопкою екстреного виклику.

Можливість поділитися деталями поїздки — ця функція дозволяє пасажирові та водію поділитись своїм маршрутом з близькою людиною, щоб та була в курсі, де перебуває авто і де планується кінцева точка маршруту. Це корисно перш за все з точки зору безпеки: ваша близька людина в режимі реального часу може відслідковувати ваше місце перебування. Також ця функція зручна для планування зустрічей, оскільки ваш друг чи знайомий завжди буде знати, скільки часу вам ще необхідно для прибуття до місця призначення.  

Оцінка водія — загальна система оцінювання водіїв. У цій системі водій таксі може мати оцінку від нуля до ста. Оціночний бал визначається не лише через оцінки пасажирів, адже враховується цілий комплекс різних факторів. Якщо рейтинг водія опуститься нижче допустимих показників, то він спочатку отримає попередження, а потім його акаунт буде заблокований.

Роз‘єднання водія та пасажира — функція, яка допоможе уникнути небажаних контактів. Наприклад, оцінюючи поїздку, і водій, і пасажир можуть поставити «одиницю» і вказати причину такого оцінювання. Якщо це незадовільна поведінка водія або пасажира, додаток більше не пропонуватиме їм спільних поїздок.

До того ж радимо користувачам перш ніж сідати в авто, переконатися, що колір авто, його марка, номер та зовнішність водія співпадають з інформацією, наданою в додатку. Якщо пасажир помітив відмінність в одному з цих факторів, ми просимо повідомляти про такі випадки до нашої служби підтримки, яка обов’язково розбереться в ситуації та вживе необхідних заходів. Такий зворотний зв’язок дуже важливий для компанії та допомагає нам швидко реагувати та робити платформу Bolt ще безпечнішою.

«Між людьми іноді трапляються непорозуміння. Бувають ситуації, коли емоції беруть верх над розумом. Незважаючи на те, що за статистикою Bolt таких випадків дуже мало, ми намагаємося запровадити надійні механізми захисту як водія, так і пасажира й убезпечити їх на кожному етапі поїздки. Система оцінювання водія відсіює водіїв з низьким рейтингом ще до поїздки. Можливість поділитися деталями поїздки та функція «Екстрений виклик» надає додатковий рівень безпеки в дорозі. А функція роз'єднання водія та пасажира дозволяє уникнути можливих конфліктів у майбутньому», – зазначає Сергій Павлик, керівник напряму райд-хейлінґу компанії Bolt в Україні.

Безпека пасажирів та водіїв є пріоритетом №1 для компанії Bolt. Окрім безпекових функцій, що постійно тестуються та оновлюються, важливою складовою безпечних поїздок є страхування. Пасажири та водії застраховані на суму до 2.5 млн грн під час усіх поїздок, що здійснюються за допомогою платформи Bolt.

Джерело: SmartPhone.ua


Обговорення новини

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
:)8-):cry:=-):-D:angry::-[:(:devil:,)
укажите цифры с картинки
 

Попередні новини


купить телефон в Одесі, Україна