![]() |
||
CRM у 2025 році: які функції є must have для товарного бізнесуУ сучасному бізнес-середовищі існує досить велика кількість викликів, які неабияк гальмують ріст компаній. Однак, 70% підприємців вже дізналися, яким чином можна обійти всі проблеми та опанувати хаос у бізнесі. Одним з кращих помічників у цій справі є українська CRM-система SITNIKS CRM. Це надійний інструмент для автоматизації товарного бізнесу, який пропонує широкий ряд функцій для оптимізації діяльності у соціальних мережах, на маркетплейсах, в інтернет-магазинах та чатах. Давайте разом розглянемо проблеми, що з легкістю вирішить сучасна CRM та дізнаємось ключові функції, які вона пропонує. Найпопулярніші проблеми бізнесу без CRM:
КЛЮЧОВІ МОЖЛИВОСТІ SITNIKS CRM ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ:
SITNIKS CRM дозволяє якісно керувати товарами на складі, відстежувати залишки, організовувати ефективне зберігання, вести точний облік та уникати надлишковості, що значно спрощує процес управління складом та зберігає бюджет компанії. Якщо раніше ви гадки не мали, який товар корисується найбільшим попитом, коли варто поповнювати запаси та чи не “зливаєте” ви бюджет на нерентабельні товари, тепер, всі ці проблеми залишаються позаду!
Об'єднання CRM системи з Новою Поштою чи Укрпоштою допомагає спростити процес обробки та доставки замовлення. Інтеграція дозволяє автоматично створювати ТТН та надсилати їх прямо в чат з клієнтом, оновлювати статуси замовлень і створювати реєстри. За даними опитування, понад 80% клієнтів приймають рішення, чи повернуться вони до інтернет-магазину, виходячи зі зручності оформлення замовлення. Близько 75% споживачів залишають покупку у разі, якщо процес оформлення замовлення триває більше ніж 5 хвилин.
Модуль Sitniks Pay - це інноваційний інструмент, що працює, як повноцінна платіжна система для соціальних мереж та месенджерів. Відстеження транзакцій, швидкі сповіщення про проведення оплати, миттєві звіти та ін. - все це завдяки Sitniks Pay. Власний модуль допомагає уникнути плутанини та допомагає швидко приймати платежі без зайвих рухів.
SITNIKS CRM дозволяє автоматизувати процес обробки запитів клієнтів, відповіді на найпоширеніші запитання, заповнення форм, створення ТТН, здійснення електронних розсилок, нагадування про важливі події та створення звітів. Уникнення ручного втручання під час виконання даних процесів дозволяє вдвічі підвищити ефективність роботи менеджерів і на 50% збільшити задоволеність споживачів, які отримали високий рівень обслуговування та комфорт.
Мобільність у 2025 році - це те, що потрібно кожному підприємцю. Мобільний додаток SITNIKS CRM повністю дублює веб-версію та має ідентичні функції. Через додаток можливо переглянути чати з клієнтами, статистику по продажам, відстежувати склад, вносити зміни у замовлення, призначати відповідальних та ін. Мобільний додаток SITNIKS CRM - ваш бізнес на ходу!
CRM-система обладнана потужними інструментами для аналізу таних даних, як:
На основі цієї інформації можна розробити персоналізовані рекомендації для споживачів, на основі їх потреб та уподобань, а також знайти слабкі місця у стратегіях вашого бізнесу та швидко приймати обґрунтовані рішення щодо їх покращення. Переваги використання SITNIKS CRM для товарного бізнесу:
Що кажуть люди? Більшість користувачів зазначають, що SITNIKS CRM є досить простим та зручним інструментом, який легко опанувати навіть будучи новачком. Система пропонує досить великий спектр функцій, кожна з яких допомагає покращити бізнес-процеси та здійснювати більше продажів. Джерело: SmartPhone.ua Обговорення новиниКоментариев пока никто не оставил. Станьте первым! Попередні новини
|
|
|