|
||
Доведено: люди різних поколінь по-різному трактують популярні імоджіФахівці провели дослідження та підтвердили: люди у віці, як правило, використовують смайлик із підморгуючим обличчям, щоб позначити жартівливий настрій, але для молоді він має більш кокетливий, сексуальний відтінок. І саме тому експерти закликають до обережності під час використання імоджі у робочих листуваннях. Відмінності у розумінні емодзі було виявлено під час дослідження Slack. Компанія опитала 9400 офісних працівників у всьому світі. "Результати нашого дослідження дуже зрозумілі - будьте уважні при спілкуванні за допомогою емодзі з людьми різних поколінь", - зазначили у Slack. Так, близько третини людей віком до 40 років вважають, що емодзі персик недоречно використовувати в листуванні з колегами. А ось більше 59% людей старшого віку не бачать у цьому смайлику жодного сексуального посилу. Те саме стосується емодзі баклажану. 47% користувачів у віці не бачать у ньому нічого, крім овочів. Навіть у розумінні найпопулярнішого емодзі — обличчя, що посміхається, — є різниця. Близько третини представників покоління Z використовують його, щоб висловити роздратування, а 60% тих, кому за 40, просто продемонструвати радість. Один із найбільш заплутаних емодзі - це нігтики. Молодше покоління означає їм щось на кшталт «є плітки», а ось люди віком 25-40 інтерпретують його як символ «доглядаю себе». Більшість людей 40+ взагалі не мають поняття, що це означає. Джерело: SmartPhone.ua Обговорення новиниКоментариев пока никто не оставил. Станьте первым! Попередні новини
|
|
|