Абоненти щодня цікавляться графіком роботи наших менеджерів та магазинів. Тому ми вирішили відповісти на ваші найпопулярніші запитання.
- Всі наші спеціалісти в дзвінковому центрі та в соціальних мережах продовжують надавати клієнтам консультації із роботи мобільного зв’язку й умов обслуговування у воєнний час. Експерти працюють віддалено з різних міст України й в таких же умовах, як мільйони наших клієнтів. Чують повітряну тривогу, біжать до бомбосховищ із рідними, але одразу ж повертаються до вас та продовжують надавати консультації. До речі, за більш, ніж три тижні таких консультацій було надано понад 600 тисяч.
- Відповіді на більшість запитань також можна знайти в додатку Мій Київстар kv.st/mk_2307. Він надасть інформацію про тариф і витрати за вашим номером чи номером близьких, а також допоможе замовити нові послуги або відключити не потрібні.
- Дбаючи про безпеку співробітників, ми зачинили деякі магазини в районах ведення активних бойових дій. Та понад 350 точок у більшості областей продовжують працювати. Актуальний перелік відчинених магазинів є на сайті: https://kv.st/af2
- Якщо у вас з’явилися будь-які запитання щодо роботи мобільного зв’язку, ставте їх нашим консультантам. Щодня вони опрацьовують десятки тисяч звернень. Тому, можливо, вам доведеться зачекати на лінії трохи більше, ніж зазвичай. Але ми обов'язково відповімо на ваші запитання.
Ми продовжуємо надавати всі основні послуги та підтримувати своїх клієнтів навіть в умовах війни з російським агресором. #Бережіть себе, а про зв’язок подбаємо ми!