|
||
Huawei обігнала Apple і стала найбільшим у світі постачальником носимої на зап'ясті електронікиНові дані IDC свідчать, що китайській компанії Huawei за підсумками трьох перших кварталів поточного року вдалося наростити обсяги постачань електронних пристроїв, які можна носити на зап'ясті, тобто смарт-годинників і фітнес-браслетів, на 44,3 % у річному порівнянні та посісти 16,9 % світового ринку. Компанія опинилася на першому місці, тоді як Apple на другому задовольняється 16,2 %. До слова, обсяги поставок розумних годинників Apple Watch, як єдиного виду пристроїв марки для носіння на зап'ясті, за підсумками трьох кварталів цього року знизилися на 12,8 %, а частка американської компанії на світовому ринку скоротилася з 18,4 до 16,2 %. При цьому Huawei рік тому посідала друге місце з 11,6 % ринку, лише злегка випереджаючи Xiaomi з її 11,5 % ринку. Остання тепер задовольняється третім місцем і 14,7 % світового ринку, але її обсяги поставок зросли на пристойні 26,5 % до 20,5 млн пристроїв. Apple за три квартали цього року поставила 22,5 млн пристроїв, а Huawei вирвалася в лідери з 23,6 млн пристроїв, що носяться на зап'ясті. Успіху продукції Huawei сприяв вихід у третьому кварталі новинок в особі годинника GT5 і GT5 Pro, а також монітора артеріального тиску другого покоління Watch D2. З початку поточного року Huawei вдалося домогтися стабільного зростання обсягів реалізації пристроїв, що носяться на зап'ясті, в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, Латинській Америці, Близькому Сході та Африці - як завдяки зусиллям з локалізації, так і завдяки зміцненню іміджу марки на світовому ринку. Джерело: SmartPhone.ua Обговорення новиниКоментариев пока никто не оставил. Станьте первым! Попередні новини
|
|
|