Huawei обігнала Apple і стала найбільшим у світі постачальником носимої на зап'ясті електроніки

22:30, 18.12.2024

Нові дані IDC свідчать, що китайській компанії Huawei за підсумками трьох перших кварталів поточного року вдалося наростити обсяги постачань електронних пристроїв, які можна носити на зап'ясті, тобто смарт-годинників і фітнес-браслетів, на 44,3 % у річному порівнянні та посісти 16,9 % світового ринку. Компанія опинилася на першому місці, тоді як Apple на другому задовольняється 16,2 %.

До слова, обсяги поставок розумних годинників Apple Watch, як єдиного виду пристроїв марки для носіння на зап'ясті, за підсумками трьох кварталів цього року знизилися на 12,8 %, а частка американської компанії на світовому ринку скоротилася з 18,4 до 16,2 %. При цьому Huawei рік тому посідала друге місце з 11,6 % ринку, лише злегка випереджаючи Xiaomi з її 11,5 % ринку. Остання тепер задовольняється третім місцем і 14,7 % світового ринку, але її обсяги поставок зросли на пристойні 26,5 % до 20,5 млн пристроїв. Apple за три квартали цього року поставила 22,5 млн пристроїв, а Huawei вирвалася в лідери з 23,6 млн пристроїв, що носяться на зап'ясті.

Четверте місце посідає Samsung, яка в обсягах поставок додала 24,3 %, але поставила тільки 11,5 млн пристроїв, а її частка збільшилася з 6,6 до 8,3 %. Замикає п'ятірку лідерів китайська BBK з часткою ринку 5,6 % і зростанням поставок на 25,9 % до 7,8 млн штук. Всі інші виробники пристроїв, що носяться на зап'ясті, за підсумками трьох кварталів поточного року скоротили поставки продукції на 20,3 % до 53,2 млн штук, їхня частка впала з 47,5 до 38,2 % порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Якщо розділяти пристрої на розумні годинники і браслети, то перших за підсумками трьох кварталів поточного року було поставлено 112,2 млн штук, що відповідає зниженню в річному порівнянні на 3,8 %. У Китаї внутрішній ринок розумних годинників зріс на 23,3 % до 32,9 млн виробів. Світовий ринок розумних браслетів за три квартали поточного року додав в обсягах реалізації 12,7 % до 26,8 млн штук, китайський від нього майже не відстав за темпами зростання (12,6 %), але обмежився реалізацією 12,9 млн браслетів.

Успіху продукції Huawei сприяв вихід у третьому кварталі новинок в особі годинника GT5 і GT5 Pro, а також монітора артеріального тиску другого покоління Watch D2. З початку поточного року Huawei вдалося домогтися стабільного зростання обсягів реалізації пристроїв, що носяться на зап'ясті, в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, Латинській Америці, Близькому Сході та Африці - як завдяки зусиллям з локалізації, так і завдяки зміцненню іміджу марки на світовому ринку.

Що характерно, Apple Watch сімейства Series 10 після свого дебюту в третьому кварталі дали змогу компанії утримати статус постачальника найпопулярніших у світі розумних годинників, але конкуренція стрімко зростає, і відсутність проривних інновацій у цій категорії продукції можуть змусити американського виробника попрощатися з першим місцем уже в найближчому майбутньому. До речі, на внутрішньому ринку Китаю продукція Apple перебуває тільки на четвертому місці з 7,3 %, випереджаючи тільки Honor, а трійку лідерів формують у порядку убування Huawei (35,7 %), Xiaomi (21 %) і BBK (16,9 %).

Джерело: SmartPhone.ua


Обговорення новини

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
:)8-):cry:=-):-D:angry::-[:(:devil:,)
укажите цифры с картинки
 

Попередні новини


купить телефон в Одесі, Україна