|
||
LG оголосила переможців хакатону webOS 2024 рокуLG Electronics (LG) оголосила переможців хакатону з розроблення платформи webOS, який відбувся на LG webOS Summit. Захід був орієнтований на рішення на основі штучного інтелекту й ігрові сервіси, а також пошук ідей для покращення ігрової категорії на Smart TV. Розробники з усього світу подали заявки, щоб отримати можливість представити свої ідеї щодо застосунків або сервісів для використання на телевізорах LG Smart TV на базі WebOS у мільйонах будинків із метою урізноманітнити та покращити ігровий досвід на них. Було подано понад триста заявок із більше ніж 50 країн світу. Фіналісти представили свої ідеї на сцені перед журі, до складу якого увійшли керівники LG та понад 300 компаній-лідерів ринку. Трійка переможців отримала унікальну можливість поспілкуватися з командою LG, щоб розвивати свої ідеї та ресурси для впровадження webOS у бізнес. Вони продовжать працювати з LG, щоб до червня 2025 року підготувати ігрові рішення для всієї родини на телевізорах LG. Грошові призи були вручені трьом переможцям хакатону: головний приз у розмірі 100 000 доларів США за перше місце, 80 000 доларів США за друге та 50 000 доларів США за третє. Володар гран-прі: The Quest of Sunflower від Couchplay Епічна пригодницька гра, заснована на сюжеті, створеному штучним інтелектом, із приголомшливою графікою, захопливим звуком і адаптивним ігровим процесом, що підходить для всієї родини. Друге місце: Signs of Magic Лукаса Клінгсбо Дія цієї гри відбувається в магічному світі, де чарівниця Еловен бореться з вторгненням істот, відомих як Астроменталі. У грі використовуються сенсори LG Magic Remote для створення імерсивного досвіду й оживлення дії. Третє місце: Thormdeil: Into the Unknown від TV Games Перша однокористувацька рольова гра, розроблена ексклюзивно для платформи Smart TV, із сезонним контентом, створеним штучним інтелектом. Гравці переміщаються темними підземеллями, стикаються з проблемами виживання та розкривають приховану правду. «Кількість реєстрацій і заявок, які ми отримали цього року,інтерес до категорій штучного інтелекту та ігор зростає, — сказав Кріс Джо, старший віцепрезидент з платформного бізнесу LG Home Entertainment Company. — Ми вже не просто дивимося телевізор. Екосистема розробників відіграє все більшу роль у покращенні життя мільйонів споживачів у їхніх будинках, і LG планує проводити цей захід щорічно, щоб сприяти розвитку застосунків webOS». Джерело: SmartPhone.ua Обговорення новиниКоментариев пока никто не оставил. Станьте первым! Попередні новини
|
|
|