Компанія LG Electronics Inc. (LG) надала попередні відомості про свої прибутки за четвертий квартал і весь 2023 рік.
LG відзвітувала про річний консолідований дохід у розмірі 84 трильйонів корейських вон, третій рік поспіль досягаючи найвищого річного доходу, при річному операційному прибутку 3,5 трильйона корейських вон. Такі цифри демонструють стійкі показники ефективності бізнесу, що наближаються до результатів, які спостерігали під час попереднього періоду відкладеного попиту, попри труднощі, пов’язані з затримкою відновлення попиту після економічного спаду, а також загострення ринкової конкуренції.
Історично високий річний дохід можна пояснити надійними засадами основного бізнесу LG і зростанням у секторах B2B. Зокрема, зведений річний темп зростання (CAGR) доходу LG за останні три роки складає понад 13 відсотків. Крім того, річний операційний прибуток продемонстрував високі показники й досягнув рівня, аналогічного з попереднім роком.
Особливої уваги заслуговує ефективне управління результатами діяльності LG в складних умовах зовнішнього оточення, що виділяє компанію в галузі. Стратегічні зусилля розширити бізнес-портфель відіграли провідну роль, в тому числі раннє визначення поворотних моментів на ринку, щоб стимулювати швидке зростання в секторах B2B. Інновації бізнес-моделі, такі як диверсифікація бізнесу, орієнтованого на апаратне забезпечення, до послуг на базі платформ, також сприяли підтримці стабільної прибутковості.
Передбачають, що бізнес рішень для побутової техніки та вентиляційних систем компанії LG сягне річного прибутку в 30 трильйонів корейських вон. Ключову роль при досягненні подібного успіху мали стратегічні ринкові підходи, як-от розширення асортименту при збереженні преміального керівництва для подолання поляризації попиту. Розвиток B2B у таких галузях, як системи опалення, вентиляції та кондиціонування повітря, компоненти та вбудована техніка, надалі сприяв загальному зростанню. У майбутньому LG зосередить зусилля на зміцненні основних компетенцій щодо конкурентоспроможності продукції та виробництва, одночасно посилюючи зміни в бізнес-моделях, включаючи D2C і підписки, щоб підготуватися до майбутнього. Компанія також прискорить роботу над розробкою рішень для розумного дому, що відображатимуть цінність «Zero Labor Home», розширюючи модельний ряд побутової техніки з вбудованими операційними системами.
Річний дохід від виробництва автомобільних компонентів, як очікують, протягом десятиліття після заснування перевищить 10 трильйонів корейських вон, стаючи одним із основних напрямків діяльності LG. Від минулого року середня продуктивність виробничих потужностей перевищила 100 відсотків, сприяючи зростанню. З цього року LG посилить зусилля, щоб убезпечити можливості для розвитку напрямку програмно-визначених транспортних засобів, прагнучи збільшити обсяги. Завдяки технологіям диференціації, накопиченим в сферах побутової техніки та ІТ, компанія планує покращити досвід перебування в автомобілі, водночас підсилюючи ефективність і синергію всього бізнесу, в тому числі компонентів електромобілів і фар.
Незважаючи на виклики на таких ключових ринках, як Європа, бізнес домашніх розваг зазнав значного росту контенту та послуг webOS. Цього року розширення екосистеми webOS вийде за межі телевізорів і охопить розумні монітори, автомобільні інформаційно-розважальні системи та інші галузі, ще більше розширюючи сферу діяльності. З огляду на продукти, LG суттєво зміцнить модельний ряд висококласних OLED і QNED, дотримуючись подвійної стратегії, щоб стати лідером на ринку преміум-класу.
Компанія рішень для бізнесу зосереджується на ранній комерціалізації таких ключових напрямків, як зарядка електромобілів і робототехніка. Цей сегмент, як лідер у бізнесі B2B LG, прагне прискорити перехід від постачання окремих продуктів до інтеграції та надання суміжних рішень. Зважаючи на значну частку нових підприємств в організації, пріоритетними є інвестиції для майбутніх підготовчих робіт, а не для короткострокового управління результатами діяльності.
Важливо зазначити, що ці показники є орієнтовним консолідованим прибутком на основі Корейських міжнародних стандартів фінансової звітності та надані як послуга для інвесторів напередодні того, як LG Electronics оприлюднить остаточний дохід. Офіційне оголошення підтверджених результатів, включаючи чистий прибуток за 2023 рік і управління результатами діяльності кожної Компанії, заплановане на кінець поточного місяця.