Оператор lifecell підсумовує фінансові та операційні результати діяльності за 1 квартал 2022 року, демонструючи зростання доходу на 21.5% і EBITDA на 20.0% на річній основі. Від початку повномасштабного російського вторгнення команда lifecell працює 24/7, щоб забезпечувати безперервну роботу мережі та надавати зв’язок українцям, що може допомогти у критичних ситуаціях та врятувати життя багатьом людям.
ФІНАНСОВІ ПОКАЗНИКИ
|
1 кв. 21
|
4 кв. 21
|
1 кв. 22
|
Річний % зм.
|
Квартальний % зм.
|
Дохід, млн грн
|
1899.2
|
2406.4
|
2306.8
|
21.50%
|
-4.10%
|
EBITDA, млн грн
|
1076.8
|
1319.1
|
1292.4
|
20.00%
|
-2.00%
|
EBITDA маржа (%)
|
56.70%
|
54.80%
|
56.00%
|
(0.7pp)
|
1.2пп
|
Чистий прибуток / (збиток), млн грн
|
83.2
|
237.9
|
209.4
|
151.70%
|
-12.00%
|
Капітальні інвестиції, млн грн
|
572.4
|
1319.3
|
711.6
|
24.30%
|
-46.10%
|
ДОХІД: у 1 кв. 2022 р. дохід lifecell збільшився на 21.5% ? до 2,306.8 млн грн проти 1,899.2 млн грн в 1 кв. 2021р.
EBITDA і МАРЖА EBITDA: за 1 кв. 2022 р. показник EBITDA збільшився на 20.0% на річній основі ? до 1,292.4 млн грн проти 1,076.8 млн грн у 1 кв. 2021р. У результаті маржа EBITDA в 1 кв. 2022 р. зменшилась до 56.0%, як порівняти з 56.7% в аналогічному періоді 2021 р.
КАПІТАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ: у 1 кварталі 2022 р. капітальні інвестиції збільшились на 24.3% ? до 711.6 млн грн проти 572.4 млн грн у 1 кв. 2021р.
ЧИСТИЙ ПРИБУТОК / (ЗБИТОК): lifecell зафіксував чистий прибуток розміром 209.4 млн грн у 1 кварталі 2022 р. проти 83.2 млн грн чистого прибутку в аналогічному періоді 2021 р.
ОПЕРАЦІЙНІ ПОКАЗНИКИ
|
1 кв. 21
|
4 кв. 21
|
1 кв. 22
|
Річний % змін
|
Квартальний % змін
|
Кількість абонентів, млн.1
|
9.2
|
10.1
|
10.2
|
10.9%
|
1.0%
|
Активних (3 місяці)2
|
8.0
|
9.2
|
8.9
|
11.3%
|
(3.3%)
|
MoU хвилини (12 місяців)
|
177.2
|
179.0
|
170.0
|
(4.1%)
|
(5.0%)
|
ARPU (щомісячний дохід на абонента) змішаний, грн.
|
68.1
|
80.2
|
75.6
|
11.0%
|
(5.7%)
|
Активних (3 місяці), грн.
|
78.7
|
88.5
|
84.3
|
7.1%
|
(4.7%)
|
1 Ми можемо час від часу пропонувати акції і тарифні плани, у рамках яких тривалість існування активних абонентів у мережі відрізняється від зазначеної в наших звичайних тарифах.
|
2 Активні абоненти – ті, хто протягом останніх трьох місяців здійснив операцію, яка принесла дохід компанії.
|
АБОНЕНТСЬКА БАЗА: на річній основі активна 3-місячна абонентська база в 1 кварталі 2022 р. зросла на 11.3% — до 8.9 млн (проти 8.0 млн у 1 кв. 2021р.).
ARPU та MOU: у звітному періоді активний 3-місячний ARPU зріс на 7.1% в річному обчисленні та становив 84. 3 грн проти минулорічного показника в 78.7 грн у 1 кв. 2021 р. Водночас показник 12-місячного активного MoU зменшився за рік на 4.1% ? до 170.0 хвилин (проти 177.2 хвилин у 1 кв. 2021р.).
«Сьогодні я з гордістю можу говорити про результати lifecell за перший квартал 2022 року. Але цього разу бізнес-результати – не головне, чим можна пишатися. Протягом останніх 2 місяців українці борються за свою свободу, демонструючи один із найкращих прикладів в історії. Попри всі прогнози про швидку капітуляцію, український народ з гідністю дає урок всьому світу - українці ніколи не відмовляються від своєї свободи! І протягом цих надзвичайно складних часів команда lifecell робить можливе, щоб надавати зв’язок українцям. Частина наших людей воює на передовій. Інші в умовах війни виконують свою роботу під час ракетних обстрілів. Як тільки наша армія звільняє територію від окупантів, наші бригади разом із підрядними організаціями виїжджають на зруйновані об’єкти і відновлюють їх роботу. От чому першим кварталом 2022 року можна пишатися. І я радий бути частиною команди lifecell і частиною України», - прокоментував Ісмет Язиджи, генеральний директор lifecell.
З початку війни lifecell підтримує своїх абонентів. Щодня оператор надає додаткові 60 хвилин для дзвінків на будь-які номери по Україні, якщо пакетні хвилини закінчились або на рахунку у абонента 0. Також абоненти, які були змушені покинути Україну через бойові дії, в березні та квітні отримали по 5 ГБ мобільного Інтернету в 30 країнах.
Мережа lifecell продовжує працювати, оператор надає послуги своїм клієнтам. Щодня в середньому близько 10% базових станцій lifecell тимчасово не працюють, в основному через відключення електроенергії. Станом на кінець березня щодня по всій країні відкрито близько 60% магазинів lifecell. Не було жодних перерв у роботі інформаційно-комунікаційних систем lifecell.
У першому кварталі було запущено національний роумінг між трьома операторами, що забезпечує безперервність послуг зв'язку в країні.
Починаючи з 24 лютого lifecell зосереджується на забезпеченні безпеки своїх співробітників та продовженні надання критичних телекомунікаційних послуг, яких потребує кожен громадянин України у цей непростий час.