Оператор lifecell підсумовує фінансові та операційні результати діяльності за 1 квартал 2023 року, демонструючи зростання доходу на 16.5% і EBITDA на 24.2% на річній основі. Через війну 3-місячна активна база lifecell зменшилась до 8.6 мільйонів абонентів.
ДОХІД: у 1 кв. 2023 р. дохід lifecell збільшився на 16.5% ? до 2,687.4 млн грн проти 2,306.8 млн грн в 1 кв. 2022 р.
EBITDA і МАРЖА EBITDA: за 1 кв. 2023 р. показник EBITDA збільшився на 24.2% на річній основі ? до 1,605.0 млн грн проти 1,292.4 млн грн у 1 кв. 2022 р. У результаті маржа EBITDA в 1 кв. 2023 р. збільшилась до 59.7%, як порівняти з 56.0% в аналогічному періоді 2022 р.
КАПІТАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ: у 1 кварталі 2023 р. капітальні інвестиції зменшились на 10.3% ? до 638.0 млн грн проти 711.6 млн грн у 1 кв. 2022 р.
ЧИСТИЙ ПРИБУТОК: lifecell зафіксував чистий прибуток розміром 515.6 млн грн у 1 кварталі 2023 р. проти 209.4 млн грн чистого прибутку в аналогічному періоді 2022 р.
АБОНЕНТСЬКА БАЗА: на річній основі активна 3-місячна абонентська база в 1 кварталі 2023 р. зменшилась на 3.4% — до 8.6 млн (проти 8.9 млн у 1 кв. 2022 р.) і зросла на 1.2% як порівняти з 4 кв. 2022 р.
ARPU та MOU: у звітному періоді активний 3-місячний ARPU зріс на 24.1% в річному обчисленні та становив 104.6 грн проти минулорічного показника в 84.3 грн у 1 кв. 2022 р. Водночас показник 12-місячного активного MoU зменшився за рік на 21.5% ? до 133.5 хвилин (проти 170.0 хвилин у 1 кв. 2022 р.).
Мережа lifecell продовжує працювати, оператор надає послуги своїм клієнтам. Станом на кінець березня щодня по всій країні відкрито близько 92% магазинів lifecell. Оператор продовжував утримувати першість за показником проникнення смартфонів в мережі, який на кінець четвертого кварталу досягнув 84.6%.