lifecell оголошує результати другого кварталу 2022 року: забезпечення безперервної роботи попри труднощі війни

00:37, 23.08.2022

Оператор lifecell підсумовує фінансові та операційні результати за другий квартал 2022 року, демонструючи зростання доходу на 5.4% і EBITDA на 8.8% на річній основі. lifecell також повідомляє про чистий збиток і зменшення абонентської бази в 2 кварталі 2022 року через війну.

ФІНАНСОВІ ПОКАЗНИКИ

Фінансові дані lifecell

 

Квартал

 

Півріччя

2 кв. 2021

2 кв. 2022

Річний % змін

1 півріччя 2021

1 півріччя 2022

Річний % змін

Дохід, млн грн

2,017.8

2,127.3

5.4%

3,917.1

4,434.1

13.2%

EBITDA, млн грн

1,131.3

1,230.9

8.8%

2,208.1

2,523.3

14.3%

Маржа EBITDA (%)

56.1%

57.9%

1.8pp

56.4%

56.9%

0.5pp

Чистий прибуток / (збиток), млн грн

116.0

(27.4)

(123.6%)

199.2

181.9

(8.7%)

Капітальні інвестиції, млн грн

988.1

659.0

(33.3%)

1,560.6  

1,370.6

(12.2%)

ДОХІД: у 2 кварталі 2022 р. дохід lifecell збільшився на 5.4% на річній основі — до 2,127.3 млн грн, порівняно з 2,017.8 млн грн у 2 кв. 2021 р., переважно завдяки вищому доходу від роумінгу і передачі даних.

EBITDA і МАРЖА EBITDA: у 2 кварталі 2022 р. показник EBITDA збільшився на 8.8% на річній основі — до 1,230.9 млн грн, як порівняти з 1,131.3 млн грн у 2 кв. 2021 р. У результаті маржа EBITDA у 2 кв. 2022 р. зросла до 57.9% проти 56.1% в аналогічному періоді 2021 р.

Це відбулося здебільшого завдяки заходам контролю над витратами, які впроваджував оператор lifecell.

КАПІТАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ: у 2 кварталі 2022 р. капітальні інвестиції знизилися на 33.3% до 659.0 млн грн проти 988.1 млн грн у 2 кв. 2021 р.

ЧИСТИЙ ПРИБУТОК / (ЗБИТОК): у 2 кварталі 2022 р. lifecell зафіксував чистий збиток обсягом 27.4 млн грн, порівняно з 116.0 млн грн чистого прибутку у 2 кв. 2021 р. Причина збитку — знецінення активів, розташованих переважно на тимчасово окупованих територіях.

«Від початку російського вторгнення команда lifecell робить значний внесок у наближення перемоги. У середньому близько 9% з майже 9 тисяч сайтів оператора тимчасово не працюють. Щоб українці залишалися на зв'язку з близькими, наші інженери часом працюють під артилерійськими та ракетними обстрілами. Незважаючи на пошкодження обладнання та мільйонні збитки, lifecell продовжує інвестувати в розвиток мобільної мережі. Під час війни ми не припиняли модернізацію наявних базових станцій і будівництво нових у регіонах, де не було активних бойових дій. Станом на кінець червня по всій країні щодня працювало близько 82% магазинів lifecell. Ми обов'язково відновимо нашу інфраструктуру в усіх постраждалих регіонах країни, коли вони будуть звільнені. Ми віримо в Україну і ніколи не втомимося тримати мобільний фронт, наближаючи нашу спільну велику перемогу», — прокоментував Ісмет Язиджи, головний виконавчий директор lifecell.

ОПЕРАЦІЙНІ ПОКАЗНИКИ

 

2 кв. 21

1 кв. 22

2 кв. 22

Річний % змін

Квартальний

% змін

Кількість абонентів, млн1

9.5

10.2

10.2

7.4%

-

Активних (3 місяці)2

8.4

8.9

8.4

-

(5.6%)

MoU хвилини (12 місяців)

186.8

170.0

160.7

(14.0%)

(5.5%)

ARPU (щомісячний дохід на абонента) змішаний, грн

71.9

75.6

69.2

(3.8%)

(8.5%)

  Активних (3 місяці), грн

81.9

84.3

82.8

1.1%

(1.8%)

1 Ми можемо час від часу пропонувати акції і тарифні плани, у рамках яких тривалість існування активних абонентів у мережі відрізняється від зазначеної в наших звичайних тарифах.

2 Активні абоненти — ті, хто протягом останніх трьох місяців здійснили операцію, яка принесла дохід компанії.

АБОНЕНТСЬКА БАЗА: у 2 кварталі 2022 р. активна тримісячна абонентська база lifecell зменшилася на 5.6% на квартальній основі до 8.4 млн (проти 8.9 млн у 1 кв. 2022 р.) переважно через виїзд людей за кордон під час війни в країні. Активна тримісячна абонентська база 4.5G користувачів зросла на 7% на річній основі й становила 76 % від загальної кількості дата-користувачів станом на кінець 2 кварталу 2022 р.
Оператор lifecell продовжує демонструвати найвищий показник  проникнення смартфонів в мережі, який на кінець 2 кв. 2022 р. становив 84,6 %.

ARPU & MOU:  у звітному періоді активний тримісячний ARPU зріс на 1.1% в річному обчисленні та становив 82.8 грн проти минулорічного показника 81.9 грн у 2 кв. 2021 р. Водночас показник 12-місячного активного MoU зменшився за рік до 160.7 хвилин (проти 186.8 хвилин у 2 кв. 2021 р.).

Джерело: SmartPhone.ua


Обговорення новини

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
:)8-):cry:=-):-D:angry::-[:(:devil:,)
укажите цифры с картинки
 

Попередні новини

  • lifecell підвищує ціни в тарифних планах «ПАРТНЕР 60/90/150/200»lifecell підвищує ціни в тарифних планах «ПАРТНЕР 60/90/150/200»11:44 27.07.2022

    Починаючи з 1 серпня 2022 року вводяться наступні зміни в тарифних планах «Партнер 60/90/150/200»: В тарифних планах «Партнер 60/90/150/200» збільшується вартість пакету послуг, пакет послуг та назва тарифних планів...

  • lifecell підтримує абонентів вигідними пропозиціями у роумінгуlifecell підтримує абонентів вигідними пропозиціями у роумінгу00:15 22.07.2022

    Мобільний оператор lifecell запустив нову акцію «Роумінг-п’ятірка» для абонентів у Молдові, Німеччині, Польщі, Румунії, Чехії. За умовами акції «Роумінг-п’ятірка» роумери можуть замовити 5 ГБ мобільного інтернету за вигідною ціною 50 грн у п’яти найпоширеніших країнах вимушеного перебування українців.

  • 87% магазинів lifecell обслуговують абонентів по всій країні87% магазинів lifecell обслуговують абонентів по всій країні00:14 16.07.2022

    Мобільний оператор lifecell продовжує забезпечувати роботу 419 магазинів з 482 у всіх регіонах України. Попри повномасштабне вторгнення рф на територію України, lifecell продовжує обслуговувати своїх абонентів в магазинах.


купить телефон в Одесі, Україна