4 листопада 2022 року. Оператор мобільного зв’язку lifecell оголошує фінансові та операційні результати за третій квартал 2022 року, демонструючи зростання доходу на 9,8 % і EBITDA на 15,8 % на річній основі. lifecell також повідомляє про зменшення активної 3-місячної абонентської бази в 3 кварталі через війну.
ФІНАНСОВІ ПОКАЗНИКИ
Фінансові дані lifecell
|
|
Квартал
|
|
Дев’ять місяців
|
3 кв. 2021
|
3 кв. 2022
|
Річний% змін
|
9 міс. 2021
|
9 міс. 2022
|
Річний% змін
|
Дохід, млн грн
|
2,159.2
|
2,370.9
|
9.8%
|
6,076.3
|
6,804.9
|
12.0%
|
EBITDA, млн грн
|
1,224.0
|
1,417.6
|
15.8%
|
3,432.2
|
3,940.9
|
14.8%
|
Маржа EBITDA (%)
|
56.7%
|
59.8%
|
3.1pp
|
56.5%
|
57.9%
|
1.4pp
|
Чистий прибуток / (збиток), млн грн
|
173.8
|
381.6
|
119.6%
|
373.0
|
563.5
|
51.1%
|
Капітальні інвестиції, млн грн
|
713.7
|
639.6
|
(10.4%)
|
2,274.3
|
2,010.2
|
(11.6%)
|
ДОХІД: У третьому кварталі 2022 року lifecell продемонстрував зростання доходу на 9,8% порівняно з аналогічним періодом минулого року до 2 370,9 млн грн порівняно з 2 159,2 млн грн у третьому кварталі 2021 року.
EBITDA і маржа EBITDA: У третьому кварталі 2022 року EBITDA зросла на 15,8% порівняно з аналогічним періодом минулого року до 1 417,6 млн грн проти 1 224,0 млн грн у третьому кварталі 2021 року, у результаті чого маржа EBITDA склала 59,8% у третьому кварталі 2022 року порівняно з 56,7% у третьому кварталі 2021 року. Це стало результатом низки заходів із контролю над витратами, включно зі зменшенням маркетингових витрат.
КАПІТАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ: У третьому кварталі 2022 року капітальні інвестиції зменшились на 10,4% порівняно з аналогічним періодом минулого року до 639,6 млн грн проти 713,7 млн грн у третьому кварталі 2021 року.
ЧИСТИЙ ПРИБУТОК / (ЗБИТОК): Чистий прибуток lifecell зріс на 119,6% порівняно з аналогічним періодом минулого року до 381,6 млн грн у третьому кварталі 2022 року порівняно з чистим прибутком у 173,8 млн грн у третьому кварталі 2021 року.
ОПЕРАЦІЙНІ ПОКАЗНИКИ
|
3 кв. 2021
|
2 кв. 2022
|
3 кв. 2022
|
Річний% змін
|
Квартальний% змін
|
Кількість абонентів, млн
|
9.9
|
10.2
|
10.1
|
2.0%
|
(1.0%)
|
Активних (3 місяці)
|
8.9
|
8.4
|
8.2
|
(7.9%)
|
(2.4%)
|
MоU, хвилини (12 місяців)
|
180.6
|
160.7
|
148.8
|
(17.6%)
|
(7.4%)
|
ARPU (щомісячний дохід на абонента) змішаний, грн
|
74.2
|
69.2
|
77.7
|
4.7%
|
12.3%
|
Активних (3 місяці), грн
|
83.0
|
82.8
|
95.4
|
14.9%
|
15.2%
|
АБОНЕНТСЬКА БАЗА: активна 3-місячна абонентська база lifecell в третьому кварталі 2022 року скоротилася на 7,9% порівняно з аналогічним періодом минулого року до 8,2 млн (8,9 млн у третьому кварталі 2021 року) через війну в країні.
ARPU і MOU: У звітному періоді активний 3-місячний ARPU збільшився на 14,9% порівняно з аналогічним періодом минулого року до 95,4 грн проти 83,0 грн (у третьому кварталі 2021 року). Водночас 12-місячний MoU зменшився на 17,6% порівняно з аналогічним періодом минулого року до 148,8 хвилин (180,6 хвилин у третьому кварталі 2021 року).
У середньому приблизно 9% технологічних майданчиків lifecell в третьому кварталі 2022 року тимчасово не працювали. Станом на кінець вересня приблизно 91% магазинів lifecell працювали щодня по всій країні.
lifecell продовжував лідирувати за рівнем проникнення смартфонів, який досяг 84,5% станом на кінець третього кварталу 2022 року.