![]() |
||
Особливості реєстрації та ведення бізнесу для дизайнераДизайнер – одна з найпопулярніших наразі професій, яка пов’язана з творчістю та охоплює велику кількість напрямків. Дизайнер може створювати одяг та інтер’єр, працювати з поліграфією або ландшафтом, надавати послуги з веб-дизайну, розробки анімації та ін. Вибір видів діяльності великий і дає можливість кожному митцю самореалізуватись відповідно до його здібностей, навичок, амбіцій. Проте, незалежно від вибраної сфери, в разі ведення підприємницької діяльності важливо подбати про правильне її оформлення. Адже отримання доходу від будь-якої комерційної діяльності в Україні потребує офіційної реєстрації. Чому саме ФОП для дизайнера?Найчастіше початківці вибирають саме ФОП і це не випадково. Оформлення ФОП для дизайнера встановлює мінімум вимог як в процесі реєстрації, так і під час надання послуг. Водночас дозволяє користуватися низкою переваг, які доступні в Україні саме представникам малого підприємництва. Серед основних плюсів:
Також з явних переваг варто зазначити просте закриття ФОП, дозвіл суміщати таку діяльність з роботою в якості найманого працівника, можливість брати участь в різних держпрограмах, грантах підтримки малого бізнесу та ін. Як зареєструвати ФОП для дизайнера правильно і швидко?Наразі реєстрація ФОП для дизайнера може бути здійснена кількома способами:
Як онлайн, так і офлайн оформлення підприємець може здійснити особисто чи скориставшись послугами юриста. Але перед тим, як подавати заяву, потрібно приділити увагу двом важливим моментам. Вибір КВЕДів, системи сплати податківПерший момент – це вибір кодів економічної діяльності (КВЕДів), які точно описуватимуть діяльність ФОПа. Універсальним для дизайнера є код 74.10. Для веб-дизайну підходять 62.01, 63.12, 62.02, 62.09, 74.20, 90.03 та ін. Варто приділити увагу цьому питанню на старті, бо працювати можна буде виключно за вказаними в ЄДР КВЕДами. Також важливим є визначення найвигіднішої системи, групи оподаткування. Найнижчі податки встановлені для «спрощенців». Дизайнер може вибрати 2 чи 3 групу, врахувавши особливості та нюанси своєї діяльності. Перебуваючи на 2 групі, ФОП сплачуватиме невисокі фіксовані суми податків і може надавати послуги фізособам, для співпраці з компаніями є певні обмеження. Натомість 3 група обмежень у виборі клієнтів не передбачає, але податки тут сплачуються у вигляді відсотка від доходів, що отримав підприємець. В процесі ведення діяльності можна додавати чи видаляти КВЕДи, а також змінювати режим оподаткування, дотримуючись встановлених ПКУ норм і вимог. Процедура реєстрації ФОПСам процес досить простий. Звернувшись до ЦНАПу чи держреєстратора або перейшовши на сайт «Дія», потрібно заповнити заяву на реєстрацію. В ній коректно вказати особисті дані, поставити позначки у відповідних полях, вибрати КВЕДи, режим оподаткування. Після прийому заяви протягом 1-2 днів дані про новий ФОП вносяться в реєстр, підприємець отримує відповідне сповіщення. І може забрати виписку з ЄДР у ЦНАПі чи завантажити її з порталу «Дія» та роздрукувати. У прийомі заяви на реєстрацію ФОП для дизайнера можуть відмовити – якщо невірно були вказані відомості, зроблені помилки під час заповнення тощо. Також певні проблеми через недостатню увагу до всіх деталей під час оформлення можуть з’явитися в процесі роботи. Тому кращий варіант – скористатися допомогою юриста чи хоча б проконсультуватися з фахівцем до подання заяви. Особливості ведення бізнесуДизайнер зазвичай є надавачем послуг – тобто, отримує кошти за створення проєктів, макетів, консультування та ін. Він не продає товари, а реалізує власні знання, здібності, навички. Для отримання оплати потрібно відкрити в будь-якому банку підприємницький рахунок і кошти приймати виключно на нього. Важливим є ведення бухгалтерії ФОП, що включає такі аспекти, як подання звітності в податкову, розрахунок і сплата податків, формування документів та ін. Підприємець має пам’ятати, що на кожен факт оплати у нього повинен бути первинний документ (акт, рахунок, договір тощо), а дані щодо отриманих коштів – обліковані й внесені потім у звіт для ДПС. Для оформлення співпраці з клієнтами бажано оформлювати договір. Він зафіксує всі умови надання послуг, оплати та дасть змогу виконавцеві захистити свої інтереси в разі виникнення конфліктних ситуацій. Що стосується можливості працювати з іноземними замовниками, необхідності встановлення РРО/ПРРО, сплати ПДВ та інших нюансів, то тут все залежить від вибраної системи оподаткування та специфіки діяльності конкретного ФОП. І такі питання краще обговорювати з фахівцями – бухгалтерами, юристами. Джерело: SmartPhone.ua Обговорення новиниКоментариев пока никто не оставил. Станьте первым! Попередні новини
|
|
|