За даними аналітичної компанії Counterpoint Research, у світі налічується вже понад 500 млн користувачів смартфонів китайської компанії Xiaomi, яка приєдналася до клубу, де вже знаходяться Samsung та Apple.
Теоретично велика база користувачів Xiaomi може сприяти подальшому розвитку бренду компанії, якщо продукти відповідають очікуванням або перевершують їх. Також це може дати Xiaomi більше можливостей для монетизації трафіку на своїх смартфонах та дозволити компанії ефективно продавати пристрої Інтернету речей, навушники, розумний годинник та інші гаджети.
2021 став для компанії дуже успішним - користувачі активно купували смартфони. Успішна глобальна експансія Xiaomi особливо помітна в Індії та Європі, де компанія увійшла до трійки найбільших OEM-виробників у першому кварталі 2022 року. В Індії вона лідирує, займаючи 23% ринку, а у Китаї розташувалася на п'ятому місці.
Середній дохід на одного користувача (ARPU) Xiaomi в Китаї є набагато вищим, ніж на інших регіональних ринках, при цьому ARPU для смартфонів преміум-класу вищий, ніж для смартфонів нижчого рівня. Це частково пояснює стратегічну важливість китайського сегменту ринку смартфонів преміум-класу, хоча попит нині видається слабким. Додатковий прибуток і доходи від китайських користувачів смартфонів преміум-класу можуть допомогти Xiaomi надалі субсидувати закордонні канали продажів, виходити в нові країни та проводити глобальні маркетингові кампанії.
За даними Xiaomi, понад 80% доходів від інтернет-послуг надходить із Китаю, при цьому основний внесок робить реклама.