|
||
Як перевірити смартфон при купівлі в інтернет-магазині з доставкою на поштуСьогодні багато хто надає перевагу замовленню товарів через інтернет. Це дуже зручно, адже ви самостійно вибираєте товар, можете порівняти ціни на різних майданчиках, почитати відгуки реальних покупців, а не на слово вірити консультантам. Відомі інтернет-магазини, де можна придбати смартфон, гарантують покупцям сервіс найвищої категорії. Але слід розуміти, що не все залежить від продавця, адже доставкою займаються транспортні оператори. А в дорозі, як відомо, може трапитися все, що завгодно. Тому дуже важливо перевірити якість товару у поштовому відділенні. Перевірка смартфона на пошті: на що звертати увагуСмартфони зазвичай доставляються у запакованих коробках. Але ніхто не застрахований від прикрих випадків. Тому треба згадати одну відому приказку: “довіряй, але перевіряй”. Алгоритм перевірки смартфона на пошті: 1. Стан упаковки та комплектаціяДобре, якщо коробка повністю запечатана. Це значить її ніхто не відкривав. Втім, якщо за товар вже сплачено кошти, необхідно перевірити стан пакування, та відповідність комплектації. Якщо це, наприклад, iPhone, то у коробці ми знайдемо сам апарат з паперовим захистом екрана, гарантійні талони, інструкцію, зарядний кабель. Раніше виробник клав до упаковки ще й навушники EarPods і зарядний адаптер. Зазвичай на сайті інтернет-магазину вказують, що повинно входити до комплектації. Порівняйте серійні номери – вони мають збігатися. 2. Стан смартфонаНаступний крок – перевірка самого смартфона. Його необхідно ретельно оглянути, аби на корпусі та екрані не було різноманітних дефектів у вигляді подряпин чи сколів фарби. Особливу увагу приділяють екрану, адже саме з ним взаємодіє користувач. Перевірте чи немає зазорів між панеллю екрана та корпусом. Чи не має скрипів, коли доторкаєтесь чи натискаєте на задню кришку. Все повинно бути точно підігнаним. 3. Перевірка працездатностіЯкщо ви придбали смартфон на Андроїді, або Айфон, перше увімкнення займає більше часу. Телефон відразу запропонує встановити налаштування часу, оновити операційну систему, увійти у ваш акаунт Google чи Apple. Ці кроки можна пропустити. Головне – зайти до налаштувань і перевірити справність основних компонентів. Майже у всіх смартфонах є спеціальний пункт меню з тестуванням. Тут можна перевірити:
Також варто перевірити, чи працюють камери. 4. Перевірка зв’язкуОкремий пункт – як смартфон виконує свої основні функції. Увімкніть Wi-Fi, щоби пристрій побачив доступні до під'єднання мережі. За можливості встановіть SIM-картку та зателефонуйте на свій інший номер. Перевірте, чи знаходить смартфон мережу мобільного інтернету. Також варто пам’ятати, що в Україні діє закон про захист прав споживачів. Якщо протягом 14 діб після придбання смартфона ви побачили якісь проблеми в його роботі, маєте право повернути його назад продавцю, вимагати заміни чи повернення коштів. Авторитетні продавці надають також тривалу гарантію, яка дозволяє скористатися безкоштовними послугами офіційного сервісного центра. Джерело: SmartPhone.ua Обговорення новиниКоментариев пока никто не оставил. Станьте первым! Попередні новини
|
|
|