Заміна консультантам: Епіцентр запустив унікальний help-bot

20:17, 18.09.2022

Епіцентр help-bot - це персональний асистент-помічник, який функціонує у зручних месенджерах (viber, telegram). Як пояснюють розробники, з його допомогою покупець мережі Епіцентр зможе управляти своїми онлайн-замовленнями, шукати товар або перевіряти його ціну, переглядати історію покупок, отримати якісну клієнтську підтримку з будь-яких питань тощо.

В процесі роботи над чат-ботом Епіцентр вирішив протестувати його функції зі звичайними покупцями. Таким чином компанія отримувала зворотний зв’язок від реальних клієнтів, щоб врахувати їх побажання, зауваження та пропозиції в фінальній версії сервісу.

«Наш клієнт матиме можливість звернутись у чат служби підтримки через месенджер, отримати швидку відповідь та рішення будь-яких питань. Ми ставимо собі за мету надавати відповіді клієнтам протягом 1 хвилини. Також сервіс формуватиме персональні вигідні рекомендації, спеціально підібрані під профіль та потреби покупця», - говорить Юрій Кудлик, директор департаменту онлайн продажів та клієнтського сервісу мережі Епіцентр.
Help-bot суттєво розширює сервіси для офлайн клієнтів мережі й окрім звернення в службу підтримки клієнтів та отримання професійних консультацій експертів по товарам та послугам клієнт матиме можливість:

  • звернутися на інформаційну стійку будь-якого торговельного центру Епіцентр К;
  • переглянути актуальний графік роботи торговельних центрів, знайти найближчі ТЦ та визначити оптимальний маршрут до них;
  • сканувати товар в торговому залі за допомогою чат-боту, не чекаючи вільного продавця, щоб дізнатись ціну та характеристики товару, переглянути відгуки про товар;
  • дізнатись в яких торговельних центрах товар є в наявності;
  • отримати картку Вигода або підв'язати існуючу картку в чат-бот всього в один клік, а також використовувати картку для сканування на касі;   
  • отримати сповіщення, коли замовлення буде скомплектоване та підготовлене до видачі;
  • зареєструватись в електронній черзі для отримання онлайн-замовлення в центрі видачі замовлень, не чекаючи в черзі;
  • продовжити термін зберігання онлайн-замовлення в центрі видачі;

У чат-боті також реалізована опція Допомога ЗСУ, яка дозволить задонатити бали з карти Вигода на підтримку армії. Бали будуть конвертовані компанією Епіцентр у грошові кошти та передані на допомогу нашим захисникам.

Для створення Епіцентр help-bot використовувалась технологія Middleware Corezoid Actors Engine. Чат-бот розроблений на базі хмарної операційної системи Corezoid, що дозволила об’єднати складні процеси внутрішніх ІТ-систем Епіцентру і трансформувати їх у зручні цифрові послуги для покупця. Для розробки чат-боту було здійснено понад 50 інтеграцій з внутрішніми ІТ-системами Епіцентру.

«Corezoid підтримує роботу з Apple Messages, Google Business Messages, Viber, Telegram, Facebook messenger, WhatsApp for Business, Line, WeChat, Control.events та будь-якими іншими платформами з відкритими API. Робота з месенджерами – це хороший перший крок на шляху побудови «цифрового ядра» на базі Corezoid», – заявила керівник з розвитку бізнесу компанії Corezoid Ольга Худік.

Скористатися перевагами нового чат-боту мережі Епіцентр зараз можуть користувачі найпопулярніших в Україні месенджерів Viber (viber://pa?chatURI=epicentrksupport&auth) та Telegram (https://t.me/epicentrk_digitalbot).

Джерело: SmartPhone.ua


Обговорення новини

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
:)8-):cry:=-):-D:angry::-[:(:devil:,)
укажите цифры с картинки
 

Попередні новини

  • Как завести страницу в ВК без номера телефонаКак завести страницу в ВК без номера телефона19:49 18.09.2022

    В последнее время общение в ВК как никогда актуально. Для многих пользователей эта соцсеть стала удобной площадкой для бизнеса, кто-то ведет свои блоги и группы по интересам, а кому-то просто хочется анонимно побродить по сети и пообщаться с людьми. Для этих целей новая страница становится уже не роскошью, а необходимостью.

  • Популярные модели часов Swiss Military HanowaПопулярные модели часов Swiss Military Hanowa09:04 16.09.2022

    Уже много десятилетий часы швейцарских производителей – это гарантия высокого качества и надежности. Репутацию бренда Swiss Military Hanowa подтверждает официальная лицензия правительства Швейцарии, признание военным ведомством страны, а также логотип – белый крест на красном фоне, являющийся национальным символом.

  • Озбройтеся для навчання з ROG! Допомога в підборі ноутбука для гри та навчанняОзбройтеся для навчання з ROG! Допомога в підборі ноутбука для гри та навчання00:16 16.09.2022

    Republic of Gamers (ROG) представляє вебсайт DayOnewithROG для допомоги у виборі оптимального ноутбука для навчання та ігор. На цьому ресурсі користувачі можуть легко знайти модель, яка відповідає їхнім потребам, а також узяти участь у конкурсі в соціальних мережах і отримати цифрові призи.


купить телефон в Одесі, Україна