|
||
Налаштування реклами в Google Shopping для інтернет-магазинівGoogle Shopping – сервіс, який пропонує компаніям підвищити їх пізнаваність шляхом демонстрації товарів безпосередньо в результатах пошуку, охоплюючи реально цільову аудиторію з найпопулярнішої в Україні пошукової системи. Зауважте, що реклама в google shopping залучає кваліфікований трафік відповідно до списків товарів, які надає замовник, що значно підвищує коефіцієнт конверсії. А завдяки конкурентним торгам і функціям націлювання на аудиторію рекламодавці можуть оптимізувати кампанії для підвищення рентабельності інвестицій в просування в цьому сервісі. Крім того, аналіз ефективності на стороні замовника та інтеграція з Google Ads допомагають вдосконалити стратегії для забезпечення постійного зростання прибутку та залучення нових клієнтів. 7 кроків для «правильного» та ефективного налаштування Google ShoppingПройти нижче описані кроки, на перший погляд просто, але все ж варто розглянути агентство інтернет маркетингу як ефективний та раціональний «перший крок» в напрямку освоєння нового сервісу. Бо воно має досвід, експертизу та знає про «підводні камені», що не дадуть розпорошити бюджет безрезультатно. Що робимо для початку роботи в Google Shopping:
Що дає реклама в Google Shopping?!Тож після першого запуску кампанії Google Shopping ви можете розраховувати на покращення видимості продуктів, що сприятиме залученню більш купівельно спроможного трафіку на ваш сайт. На початковому етапі ефективність може відрізнятися, оскільки Google оптимізує ваші оголошення на основі поведінки користувачів і релевантності продуктів. З часом ви, швидше за все, побачите збільшення кількості переходів, конверсій і продажів у міру того, як кампанія буде вдосконалюватися, особливо якщо продукти будуть оптимізовані, а ставки будуть конкурентоспроможними. Джерело: SmartPhone.ua Обговорення новиниКоментариев пока никто не оставил. Станьте первым! Попередні новини
|
|
|