У Gmail почав працювати ШІ-помічник Google Gemini

17:10, 25.06.2024

Google почала розгортати у веб-версії поштової служби Gmail бічну панель Gemini, яка полегшить користувачам роботу з електронною кореспонденцією. Асистент зі штучним інтелектом складає зведення інформації в листуванні та надає допомогу в створенні нових листів.

Під час роботи з поштою Gemini пропонує "проактивні підказки" і дає змогу користувачам "ставити запитання у вільній формі" - систему "створено з використанням найпотужніших моделей Google", включно з Gemini 1.5 Pro. Функція складання зведень на основі історії листування доступна також у мобільному застосунку Gmail.

Поки що ці можливості доступні тільки користувачам платних версій Gemini: передплатникам Google Workspace з варіантами Gemini Business або Enterprise, Gemini Education або Education Premium, а також Google One AI Premium. АІ-помічник може значно полегшити розв'язання робочих завдань, але й надмірно довірятися йому теж не варто. Проблему з "галюцинаціями" ШІ не розв'язано досі, і листи, які складає система, рекомендується кілька разів перевіряти ще раз перед надсиланням.

У перспективі функції Gemini з'являться і в офісних веб-додатках Google: у "Документах", "Таблицях", "Презентаціях" і "Диску" - на заході I/O у травні компанія повідомила, що вони вже готуються до виходу. У Gmail також має з'явитися функція "Контекстна розумна відповідь" (Contextual Smart Reply).

Джерело: SmartPhone.ua


Обговорення новини

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
:)8-):cry:=-):-D:angry::-[:(:devil:,)
укажите цифры с картинки
 

Попередні новини


купить телефон в Одесі, Україна