Ми вже звикли до музики і фільмів за передплатою, активно розвиваються передплатні ігрові сервіси, автогіганти пробують просувати підписку на різні функції авто, а HP пропонує принтер за передплатою. Можливо, в найближчому майбутньому ми побачимо концепцію миші за передплатою.
Нова глава Logitech Ханнеке Фабер (Hanneke Faber) в інтерв'ю The Verge розповіла, що у компанії є бачення такої ідеї. Вони називають це вічною мишею.
Судячи з усього, поки вони ще не опрацювали концепцію, тож просто завтра на прилавках магазинів нічого такого не з'явиться.
"Вічна миша може бути мишкою, яку ви залишаєте собі, і ми просто відправляємо вам оновлення програмного забезпечення, але це також може бути миша, яку ви здаєте в Best Buy, і ми отримуємо її назад, або Best Buy приймає її назад, відновлює та перепродає, що є ще однією бізнес-моделлю. Ми вже працюємо над цим, але поки що не в тих масштабах, які нам потрібні."
Тобто поки Logitech розглядає два варіанти. Або більш звичний за низкою інших продуктів лізинг, коли користувач платить щомісячну плату і, наприклад, раз на рік отримує новий продукт, здаючи в магазин старий, або ж мишка залишається з користувачем умовно назавжди (мабуть, поки не зламається), а підписка сплачується за якісь оновлення ПЗ. Які оновлення при цьому можна запропонувати користувачам, щоб вони відмовилися від традиційної купівлі мишки на користь підписки, неясно, але, мабуть, у Logitech є якісь ідеї.